HESAP DEVRETMEK

14 Eylül 2010 Salı

HESAP DEVRETMEK
Bilmiyorum soruldumu baktım ama bulamadm.

ben hesabımı devretmek istesem bu mümkünmü? yalnız hesabımı oyundan birisine değil. daha önce oynamış birisine bırakırım bırakırsam. oda zaten 3-5 ay takip eder sonra ben dönerm hesabıma. çnkü bu sene sınava giricem 2 ay sonra tamamen bırakıcam hesabımda boşa gitsin istemiyorum. olabilirmi acaba??


Cevap :

 1.3 Hesap transferi

Eğer bir hesap bir başkasına devredilecekse, destek birimi bunun ile
ilgili bilgilendirilmeli ve izin alınmalıdır. Hesap devri ile ilgili bir
talep hakkı yoktur. Devir sadece tüm hesap olarak yapılabilir, sadece
tek başına bir dünya için yapılamaz.

Hükümdarlıkların hesaba bağlı olduklarını unutmayın. Bunlar devredilen
hesabın üzerinde bulunur ve artık orada sadece hesabın yeni sahibi
tarafından kullanılabilirler.

0 yorum:

Yorum Gönder