bu oyunda hile var hesaba giriliyor

22 Mart 2009 Pazar

Forumda karşılaştığım bir arkadaşın konuşmasını yazıyorum hesabıma girilmiş ve artık bıktığı için oyunu bırakmış..

"evet arkadaşlar w7 deki benim hesabıma girilip oyun oynanıyor.ne zaman mı.* ne zaman kont basacam bi bakmışım başka seviyeler yükseltilerek hammdeler harcanıyor veya seviyeler düşürülüyor.şifremin ele geçirilmesi sorunu değil.böyle bişey yok.ama zannederim bunu hesaplara direkt gierebilen birirsi yapıyor.bu yüzden oyunu bırakıyorum.artık bunu yapanlar kendi kendilerine oynasınlar diye."

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ARKADAŞIM SANA KATILIYORUM BU OYUNU KURAN MI YOKSA KURANLA İŞBİRLİĞİ YAPAN MI NE HİLE YAPIYO BENI MAFFETTILER KÖYÜMÜ EN İİİ SEVİYEYE GETİRDİM AMA İLK 10 DAYKEN SİMDİ OYNAYAMIYOM BILE ALLAH HEPSININ BELASINI VERSIN

Unknown dedi ki...

dogrudur gerçekten böle bir güvenlik sorunları var

Adsız dedi ki...

benim başıma öyle bişe hiç gelmedi ama hep köyümü aldılar acaba onlar nasıl bukadar hızlı büyüyüyo anlamış dğilim :S

Adsız dedi ki...

Arkadaşım günde 1 şifre değiştireceksiniz ben böyle oyunlarla 2 seneye yakın uğraştım yönetici beyler şifre alamazlar! Sizin şifrenizi biri alıyor...

Adsız dedi ki...

aAAAAAMMMMMMMİİİİİİİNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

amin

Yorum Gönder