Kont Basımı Hakkında

22 Mart 2009 Pazar

Kont Basımı Hakkında
Merhabalar;
Şu an 3 köy sahibiyim ve 4. köy için kont basmak istiyorum. İlk 2 kontuda 1. köyümden çıkardım. Şuan sarayım seviye 3 ve ve 3 defa para almış olmama rağmen kontu basamıyorum. 
Şöyle yazıyor altıncıda;
Goldmünzen insgesamt: 5 
Goldmünzen bis zum nächsten Grafen: 1 

Aldığım paraları hep 1.köyüme verdim. Başka köylere vermediğimede eminim.

Kontdada şöyle diyor;
Grafen-Limit: 2 
- Grafen vorhanden: 0 
- Grafen, die ins Amt eingeführt werden: 0 
- Anzahl eroberter Siedlungen: 2 
Es können noch erzeugt werden: 0

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Para Bas ondan sonra kont için yer acılır hangi köyden yapmışın önemli değil

Adsız dedi ki...

lk köyümü sorunsuz aldım . şimdi bir köy daha alacağım .

hammaddelerim sırasıyla 80bin, 100bin, 120 bin tamamladım..



köşk seviyem 2, aslında seviye 1 yeterli

darphane seviyem 2 , bundada seviye 1 yeterli

darphaneden 2. altınıda bastım.. ama ikinci kontu çıkaramıyorum..

işsiz sayısıda 600

nedendir anlayamadım, altın para sayım 3 mü olmalı..

Adsız dedi ki...

kont bastıkça altın basman gereken sayıda artıyor

Adsız dedi ki...

Aynı sorun bende de var neden oluyor anlamadım. İki köyğm var ama üçüncü köyümü yapamıyorum. Daha fazla görev mevki belirleyemezsiniz diye bir yazı var. Bunu nasıl çözebilirim. Darphanede para mı basmam gerekiyor? Bilen varsa yardımcı olabilir mi?


Kont 80.000 100.000 120.000 100 12:51:59 0/0 Daha fazla görev mevkii belirleyemezsiniz.


Hala göreve çağrılabilecek kont sayısı
Kont-limiti: 1
- Mevcut Kont: 0
- Görevlendirilebilir Kont sayısı: 0
- Fethedilen köy sayısı: 1
Hala üretilebilir: 0

Adsız dedi ki...

ewet para bas

Adsız dedi ki...

arkadaşlar siz bildiğinizi yapın niye elaleme soruyonuz kendi çabalarınızla yapın

Adsız dedi ki...

merhaba ben ilkkontumu basmak istiyorum fakat nerdenn ve nasıl basılacağını bilmiyorum yardım ederseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

Adsız dedi ki...
arkadaşlar siz bildiğinizi yapın niye elaleme soruyonuz kendi çabalarınızla yapın

28 Nisan 2009 Salı 08:07

diyen adam senin a.q. ben...

Unknown dedi ki...

Arkadaşım Bendede Oluyordu Takma Kafana sadece Altın Para basın Şuanda Altın Zırh Oldu ama sen bas oLuyor...

Adsız dedi ki...

BİŞİ SORMAK İSTİORUM ŞU ANDA PUANIM 2.520 millet 5,000 puanda 2,köyü kuruo kont basımına baktım 120.000 hammadde fln istio....depo sewiyem 10,000 120,000 e kadar çıkarmalımıyım o zmn yardım edermisiniz lütfen????

Yorum Gönder