Kont ile yeni köy nasıl alınır?

20 Mart 2009 Cuma

Kont ile yeni köy nasıl alınır?

dün bana bir mail geldi arkadaşın biri"

"yeni köyü nasıl aıcam nereye neye tıklıcam bi tarif edermisiniz 
diğer herşey hazır kont felan aldım ama yeni köyü nasıl alıcam bi anlatırmısınız" demiş.hemen tarif ediyim;

Kont basımı ;

İlk önce Darphane ve Köşk yapacaksınız devamında Darphaneden 1 Adet altın para basacaksınız ondan sonra Köşk ten Kont için gerekli Maden seviyesini topladıktan sonra Kont unuzu Yapabilirsiniz.

Köy alımı ;


Mevcut çıkarmış olduğunuz Kont ile beraber yanında eşlik edecek askerlerinizle Almak istediğiniz köye saldırı düzenliyecesiniz Saldırdığınız köyün Sadakati - Değer olana kadar devam edecek ve köy sahibi olacaksınız.


20 yorum:

Adsız dedi ki...

Kaç defa saldırdım alamadım halen köyü, kont ile birlikte saldırıyorum. Terkedilmiş köye saldırmamdan dolayı olabilirmi?

Onay 100 den 66 e çekildi. gibi yazı var sadece raporlarda :S

Adsız dedi ki...

eee

Adsız dedi ki...

Bende her şey tamam ama daha fazla mevki de görevlendırme yapamazsınız diyo ne yapmam gerekır?

Adsız dedi ki...

ananızın amı dalyaraklar salaksınız lan siz anlamıosunuz...

Adsız dedi ki...

üsta 6 kez daldım 3 de kaldı saldırıyom köyü almıyor ?

Adsız dedi ki...

DEPONU Felan yükselt............................................................................................

Adsız dedi ki...

bir türlü alamadım köyü 16 kez kontla birlikte saldırdım ordumla hala alamıyorum...

Adsız dedi ki...

iyi anlatılmışta köyü aldıkdan sonra ne işe yaradıgını söylememişsiniz

Adsız dedi ki...

ANNENIZIN AMINA YARRAGIMI SOKAYAYIM ORUSBUNUN COCUKLARI SİZİN ANNENİZİN AMINA KONT SOKAYIM ADAM DAHA NASIL ANLATSIZ AP ACIK SİZ ORUSBU COCUGUSUNUZ :d

Adsız dedi ki...

terkedilöiş köy nasıl alınır...

Adsız dedi ki...

puan ve askerı popılasyonun artacak daha ıyı ordular kuracaksın

Adsız dedi ki...

köyü almak için saldırıdan nasıl koruyacağız????

Adsız dedi ki...

köyü nasıl koruyacaz

EnEs dedi ki...

Cıkardığınız Kont'u Almak istediğiniz Köye Gönderirsiniz.Daha Sonra İlk saldırıda Köyün Onayı 100 den 70-80 arası bir değere düşer.Sonra kont tekrar köyünüze gelir.Geldikten Sonra siz tekrar Yollarsınız ve 70-80 arasından 40-50 arasında Düşer onay.En Son Onay 0 ın altına düşünce Köyü Almış Olursunuz...




Adam saglamdir degeri 0 a düsürmelisin almiş olman iin

Adsız dedi ki...

alayınız salagın önde gidenisiz

Adsız dedi ki...

millet sadakat zamanla yükselir bu yüzden kont u hiç durmadan yollucaksınız yoksa alamazsınız çok zor

Adsız dedi ki...

kardeşim iyi güzel anlatmışınız tmm yapanın eline sağlık bir de birise anlasın dimi?

Adsız dedi ki...

Sadakat Değerinin 0 ın Altına Düşmesi Gerekir Yalnız Köyün Sadakat Değeri Saat Başı Artar
Yolladığınız Kontu Geldiği Gibi Tekrar Yollamazsanız Sadakat Değeri Artar Ard Arda 3 veye 4 saldırıdan sonra köy gider arkadaşlar

Adsız dedi ki...

artık onay köyün puanı kadar

absd dedi ki...

yeye ananızın amı dalyaraklar

Yorum Gönder