Kingsage Hesabımı Aktivite(Aktif) Edemedim

11 Şubat 2009 Çarşamba

Soru; Hesabımı Aktifleştiremiyorum,Aktifleştirm maili gelmiyor?

Cevap; Öncelikle Mail kutusunun Spam(Önemsiz Posta) bölümüne bakınız.Eğer Orada yoksa @hotmail.msn,mynet gibi mailler harici mailler ile kayıt olmayı deneyiniz.

Gmail hesaplarına hemen geliyor mail.Eğer yine olmazsa tekrar tekrar mail isteyiniz.

En Geç 24 saat içinde mail gelecektir.

Aktif edemeyen arkadaşlar mail adreslerini yorum olarak buraya yazsınlar.ben yardımcı olurum.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ben 7 gün oynadım fakat hesab aktif olmamış bu nasıl iş şuan girmeiyorum tekrar aktivasyon maili nasıl alabilirinm

Adsız dedi ki...

ben yedi sekiz gün oynadım fakat hesabım aktif olmamış şu an giremiyorum tekrar aktivasyon mailini nasıl alabilirim mailim kayıtlı ebamuhammed@hotmail.com

Adsız dedi ki...

umut@rock.com

Adsız dedi ki...

vvaitform3@hotmail.com
üye oldum ama aktivasyon gelmedıgı ıcın gıremıyorum

Adsız dedi ki...

ben 7 gün oynadım ondan sora dün giemedim akitve ett ltfen aktive linkimi gönderdim ama olmadıı glmio e-mail ne ypcam beenn yrdım edin LTFN

Yorum Gönder