Kingsage Hilesi [ Kont Hakkında ]

25 Şubat 2009 Çarşamba

Forumlarda bir konuşmaya rastladım olduğu gibi buraya aktarıyorum. Kont ve hile hakkında bilgi vermiş.Nasıl hile yapılacağınıda anlatmış :)

"OLABİLİR HEMEN TÜM MADENLE ASKER EGİTE GİR TAM SALDIRI ANINDA 1 ASKER ÖNDEN BAS ARKASINA YANİ İKİNCİ OLARAK PEŞİNE NE KADAR MADENİN VARSA ASKER BAS EMRİ VER SALDIRI GELDİGİNDE İKİNCİ SIRADA BASTIGIN ASKERLERİNİN HEPSİ HAZIR İSTER 500 İSTER 1000 ZATEN CIVIGI CIKTI BU OYUNUN HALA KLAN SAVAŞLARINA BAKIYORUM YAPAMIYOSANIZ OLANI BOZMAYIN BARİ"

"Tekrar tekrar söylüyorum. Binlerce sayfa arasından bir virgül hatası bulup çıkarmak kolay değil beyler. Oyun daha çok yeni. Tabiikide hatalar olacak. Kızgınlığını eminim çoğu kişi yaşıyor. Bazen bende sinirleniyorum ama bu oyundan umutluyum. Bir kaç saçma kural ve gereksiz maden isteği hariç güsel bir oyun. Onlarda yerleşince mükemmel olacak bu oyun ama son cümlene katılıyorum. 

Yapamıyorsanız, olanı bozmayın...
Bu oyun test sürümü olarak ortaya çıksaydı çok daha iyi olurdu...
"

"valla kardeşim yazdıklarının hepsne katılıyorum ve gerekli yerlere şikayet ediyoruz ama cevap veren yok..

ben böyle oyunu protesto ediyorum klan savaslarından 3 yıllık emeğimizi çaldılar buraya yönlendiriyorlar..

burdaki düzene bak her tarafta buglu oyuncuu. böye oyun gerçekten olmaz..

biz boşuna zaman geçiriyoruz tüm onlien oyunları artık bırakacam...kimse enayi değildir. insanlarla alay etmek bu kadar kolay değildir..
"

"adam bug olayını bile acıklıyo daha oyunu yapanlar caresini bulamadı bari ona sorunda sölesin
bozmak kolaydır yapmak ise cok zor boşuna dememişler gelen gideni aratır biz mumla arıyoruz gideni cünki gelen yok oyun var ama oynayabilirsen tabi world olayına gelince cok iyi calışıyolar helal olsun gercekten oyun hatasız oldugundan durmadan world acılıyo bravoo
"

"Oyun Belkı Yenı Sorunlu Ama Yapılan Seyler Bellı Çarsamba Gunlerı Yenılenıyor Bıseyler Versıon Degıstı Dıor Peki Bunu Neden Hergun Yapmıyorlada Sadece Haftada Bır?
Guzel Bır OYun Görseli Olsun Ivırı Zıvırı Olsun Öncelıkle Uye Alımlarına Dunyada Sınır KOyacaklar Zamanla Alaçaklar KlanSavaslarında 5 Mio Oyuncu Vardı Ama Oyuncu Alımıda Vardı Mısal 15Binde Durdur Sonra Oyun Yavas Yavas Oturdugunda Al Uye Sende Rahat Et Oyuncularda Etsın Bakıyorum W1E 36Bın Oyuncu Var Nedemek Bu Test Oyunu İçin Tabıkıde Mukemmel Bır Rakam Halıyle Oynayacak Oyuncularıdan Hevesıde Kacıyor Her Saat Bası 10 Dakıka Her Yarımda 5 Dakıka Halıyle Sıkmaya Basladı..
Klan Olara 120 Kısı 1 Martta Acılaçak Oyundan Toplu Hesab Acacız Hangısı Agır Basarsa Onunala Devam Edecegız...
"

0 yorum:

Yorum Gönder