Kingsage Nasıl Hile Yapılır?

13 Şubat 2009 Cuma

kingsage nasıl hile yapılır?

Son Günlerce binlerce hatta milyonlarca askerle saldıranlar oluyo.bana saldıran daha olmadı çok şükür.ama benimde milyar askerim olsun isterdim.Geri zekalı oyuncular 4milyar askerin hepsiyle saldırıyo 200taneyle saldır kimse hile olduğunu anlamaz.savaş sonuna kadar 4milyar askerin durur.Oyun kızışınca kullanırsın.

Gerçekten kafasını kullanmıyorlar.Bu salaklığa rağmen nasıl hala bu hileyi yaptılar anlamadım gitti..

Asker basarken oluyormuş bilerek yapmıyolarmışmışmışmış.

eğer nasıl olduğunu bilen varsa söylesin bizede bizde bilelim :)

14 yorum:

Adsız dedi ki...

askerleri tektek arlıksız üretün bakın ne oluyo hile bu

Adsız dedi ki...

tabi

Adsız dedi ki...

nasıl ya alamadım tek tek üretince nolcakki?

Adsız dedi ki...

nasıl?

Adsız dedi ki...

nerden yapacaz bi tarif etsen ben birader acaba

Adsız dedi ki...

nasilll yanii ben bisi anlamadim ben asker uretiyom 3 5 tane lavun biri gelipp hemen olduruyoo nasıll daha cok asker urete bılırızz

Ge_Force dedi ki...

abi 3 tane 5000 puanlık köyümn gitti allah rızası için bi yardım edin Alfa_Leo@w.cn

Adsız dedi ki...

tabi öyledir

Adsız dedi ki...

aralaksız derken paramız bitene kadar mı

Adsız dedi ki...

ardarda hiç bekletmeden paramız bitene kadar mı yoksa. biri bittikten sonra diyeri. o bittikten sonra başka birdiyeri öyle öye mi hangisi bu amlar aynı cinsten mi olacak

Adsız dedi ki...

koca bir YALAN

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar lütfen asılsız ve ispatsız olan bu hususlara kesinlikle inanmayınız.Oyunun şu an için hiçbir geçerli ve uygulanabilir hilesi yoktur.Beyanların tamamı yalan ve gerçeğe aykırı ifadelerdir.

Adsız dedi ki...

ne oluyor çok merak ettim denemedim ve ne kadar askeri arka arkaya basmak zorundayızz

Adsız dedi ki...

ilginç bi yaklaşımm

Yorum Gönder