Kingsage Yararlı Oyun Fonksiyonları

2 Şubat 2009 Pazartesi

Yararlı Oyun Fonksiyonları

Haritada kendi köylerimizin veya istediğimiz bir oyuncunun köylerinin rengini değiştirebiliriz.
Bunun için bu adrese gitmeliyiz ya da Harita ekranında sol alttaki "Oyuncu:" yazısına tıklamalıyız.Renk kısmından istediğimiz rengi seçebiliriz.Nesne Tipi rengi vereceğimiz şeydir.Yani eğer "Oyuncu"yu seçtiyseniz oraya herhangi bir oyuncunun adını "Nesne İsmi" kısmına yazacaksınız ve o oyuncunun köylerini belirlediğiniz renkle göstereceksiniz."Köy" ve "ittifak" ta aynı şekilde çalışıyor.

Diğer bir önemli ve işe yarar fonksiyon ise "Hızlı Liste".
Hızlı Liste dediğimiz yer Harita,Kale,Kışla vs. yazan kırmızılı menüdür.Buraya belirlediğimiz herhangi bir linki ekleyebiliriz ve yanına istediğimiz simgeyi koyabiliriz.
Örneğin ben BB-Kodları ve Adres Defteri gibi yerlerin bağlantısını koydum.İsterseniz site dışı linkleri de koyabilirsiniz.Resim seçimi konusunda ise size oyundaki simgeleri koymanızı öneririm.Örneğin adres defterinin yanına ben  resmini koydum.Çünkü büyük resim koymak menünün düzenini bozacaktır.
Hızlı Liste menüsünü düzenlemek için buraya tıklayın ya da "Profil" kısmından "Hızlı listeyi düzenle"yi seçin. "Yeni giriş ekle" seçeneği ile siz de kendi bağlantınızı/linkinizi koyabilirsiniz.

Örneğin hem 5. hem de 4. serverda oynuyorsunuz ve 5. serverdan 4. servera hızlıca geçmek istiyorsunuz.Bunu yapmak için "Yeni giriş ekle"ye tıklayıp İsim kısmına "4.Servera Geç" benzeri istediğiniz birşeyi yazın.İmaj-URL resmin adresi olacak.Ben  resmini olmasını istiyorum ve İmaj-URL kısmına "http://s5.kingsage.net/img/units/def.png" yazıyorum.Hedef URL kısmına "http://s4.kingsage.net/game.php" yazacaksınız. Eğer 4. serverdan başka bir serversa s4 kısmını değiştirip serverın numarasını yazın.Örneğin 1. server için ise "http://s1.kingsage.net/game.php" olacak."Yeni pencerede aç" özelliğini belirlemek size kalmış.İki serverda da aynı anda oynamak istiyorsanız o özelliği açmanızı öneririm.İşiniz bittiğinde Tamam a basın.

0 yorum:

Yorum Gönder